imorgon.

Imorgon är mitt läkarbesök. Och jag är nervös. För jag känner det verkligen nu, att jag måste bli sjukskriven. Komatröttheten hänger som en våt duk över mig och jag går på sparlåga varje eftermiddag. Jag orkar i n g e n t i n g.

Det verkar som att min trötthet smittar av sig på A, han la trallen i söndags men har inte byggt ihop några möbler än.. Jag skulle göra det själv, om jag inte hade varit totalt ohändig och antagligen skulle ha sönder byrån i mina försök att bygga ihop den.

Han har iaf lovat att bygga ihop byrån idag så fort som han kommer hem från jobbet. Efter det ska jag börja tjata om spjälsängen..

Igår blev jag även officiell på facebook. Alla har ju redan listat ut det iaf. Jag tvättade Minis små söta kläder igår och bebiskläder på en torkställning är verkligen bedårande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0