Sömn

Jag har så svårt för att somna. Alltså, när jag väl sover har jag inga problem. Vaknar och behöver gå på toaletten typ var tredje natt men det är ju okej. Men att somna på kvällarna är typ omöjligt.

För det första är det varmt. För varmt. Och då sover jag ändå bara med påslakan. Och så vrider jag mig. Rygg, höger sida, rygg igen, vänster sida, halvt på magen, höger sida igen, rygg igen, vänster sida igen, rygg igen and so on.. Det är obegripligt att A kan somna bredvid mig som jag håller på. Och kan han inte somna så är han ändå trevligare än katterna som ligger och stirrar på mig och undrar vad faan jag håller på med.

Vad jag försöker komma fram till - inte konstigt att jag blir komatrött på eftermiddagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0