gnäll, gnäll, gnäll.. Det var väl ett jävla tjat på mig!

Det är självklart värt det. Innan jag får dom kommentarerna - såklart att det är värt det! Jag funderar på att ringa min BM och höra om jag kan bli sjukskriven på 25%. Jag vet inte riktigt hur dåligt man måste må för att bli det.

Jobbigast är självklart fötterna. Efter det kommer tröttheten. Efter tolv så kan jag knappt jobba. Definitivt inte koncentrera mig. Allt jag kan tänka på är att komma hem, krypa ihop i soffan och soooova.
Jag vill bli sjuksriven på 25% men samtidigt inte. Jag har ingen energi till att ta några beslut.

Men jag är så glad över att vara gravid. Jag kan knappt tro på att det är jag som ska gå på mammaledighet. Att det är jag som får gå ner till personalavdelningen och skriva under min inkomstuppgift till försäkringskassan. Det är ju heeelt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0